God morgon!

Har precis lämnat av barnen på skolan.. Är supertrött idag.. Var vungen att vara uppe i natt för att ringa ett samtal till Sverige.

Som vanligt händer det inte så mkt just nu.. Dagarna flyter på. Eftersom det var fint väder igår igen vägrade jag att sitta inne när barnen kom. JT ville spela Playstation och Jordan hade anteckningar att föra över från ett block till ett annat. Inget inomhus här inte och framförallt inget Playstation. Fick tillslut med mig båda till att sitta utomhus istället och det var mysigt. JT blev lite rastlös men det va lugnt =)

Har lite grejer jag måste fixa idag så ska nog iväg en snabbis här om en stund. Sen blir det till att packa inför en helg i San Francisco. Tåget går 6.40 från Sacramento =)

Kommentarer
Postat av: malin

heeeej :) fasen va härligt du verkar ha det, låter som du trivs kanon :) jag är ju kass på att ta mig tid till att sätta mig och skriva ett "riktigt" mail haha. dock hade jag ju skype när vi var i aus så den borde jag kunna väcka liv i på nåt sätt. hoppas du har underbart kul i san francisco och får se en massa, jag är grymt avis :) pussss

2009-10-17 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0