energi!!!

Lämnade JT på skolan imorse och sen åkte vi med Jordan till läkaren och efter det till IHOP för frukost. Det är mycket frukost på en sån tallrik men det är ju också så otroligt gott! När vi kom hem slängde jag in en tvätt för det var dags för det... Vi började sedan kolla på en film men vi hann inte riktigt kolla klart på den. Vid tvåtiden körde jag Jordan till hennes skola så att hon kunde hämta läxor och sedan gick jag över till JTs skola för att träffa hans lärare. Det var jätteskönt!! Hon visade mig vilka läxor han har varje vecka och hur det ska göras.. Man vet ju inte riktigt hur mycket han döljer för mig för att slippa göra saker och ting.. hehe.. men nu har jag koll!

har fått min först lön idag också och det är ju alltid kul att få pengar. Eftersom jag inte hunnit åka till banken den här veckan så ick jag det kontant så länge. Hoppas verkligen Grandma har lite tid över nästa vecka så att vi kan fixa Social Security nummer, bankkonto och kanske till och med åka och skriva teoriprovet för körkortet. Har pluggat på det den här veckan och gjort 7 olika prov test. Har totalt haft 3 fel så det känns bra.. Känner mig inte speciellt orolig över det!

Nu har jag precis ätit mat från Panda Express och sitter i min säng och slöar. Skall kolla på Grey's Anatomy, de treförsta avsnitten av senaste säsongen så är jag ikapp här i USA.

Imorgon blir det nog en joggingtur eller liknande.. Har en del energi nu när jag legat hemma i soffan med Jordan i två dagar... Och det är ju inget jag vill ska bli en vana!

Ska också fixa en ordentlig kamera så snart som möjligt så skall jag börja ta mer kort och lägga upp. I promise!

Kommentarer
Postat av: caroline

Aha! Jag har 30 min till Sacramento. okej. Redan?!? :P Det var snabbt! Jag har inte träffat någon svensk alls än faktiskt. Har träffat en tjej härifrån bara som är nanny, men ingen som kommer från något annat land. Åker du med någon förening eller åker du privat? :)

2009-10-03 @ 05:34:15
URL: http://carolinene.blogg.se/
Postat av: Elin

Hello sweetie!!

Låter ju som att du har det riktigt bra, kul!! Känns som att allt är så extremt mycket mer strukturerat mot när jag var iväg. Fast sen kanske den där berömda åldern gör sitt också :-) Här i Stockholm kommer hösten med stormsteg, men det är faktiskt lite mysigt med kyla och mörker (återkommer om två veckor när jag tröttnat på skiten och vill ha värme och sol igen :-)) Men äntligen helg efter en tuff vecka. Äh, jag fortsätter i annat forum - får total tangentbordsdamp när jag sätter igång! Men en sak till här, klockan ---> Wrong wrong wrong, svensk tid är en timma efter. California-tiden kan jag tyvärr inte uttala mig om :-) Stor kram!

2009-10-03 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0