Kamera.. äntligen!

Jag har äntligen varit och införskaffat en kamera så nu kan jag ta massa bra bilder och visa er =)

Inget speciellt som hänt idag.. Tog barnen till skolan och sedan cyklade jag till gymet och körde ett lite hårdare pass idag. Kände att jag nog inte skulle köra på i hundraåttio då jag faktiskt inte tränat på två månader. Var lite orolig för att jag drog till höger baksida lår, men känne ringet nu så det gick nog bra förhoppningsvis. Ska nog gå dit nästan varje dag den här veckan. Man måste ju utnyttja gratisveckan man får. De hade en bootcamp class när jag var där och den såg riktigt rolig ut så den kommer jag nog hoppa på!

Annars ringde jag och pratade med pappsen idag och det va riktigt kul coh skönt att höra hans röst. Har ju inte pratat med honom sedan jag kom hit till familjen. Ringde också en snabbis till mormor och grattade henne på födelsedagen =)

Sen åkte jag med barnen till deras möte och sedan bara hem och göra läxor. Jag och Jordan satte oss på garageuppfarten och spelade skitgubbe. Lärde henne det spelet igår så nu ville hon minsann ha revansch. På kvällen kom min LCC på besök och det gick bra. Verkar jättetrevlig och bra, men tyvärr ska hon sluta så nästa månad har jag en ny LCC. Hoppas det blir en bra person bara...

När vi var klara så åkte vi till Best Buy så att jag kunde köpa min kamera. När vi kom hem blev det bara några snabba kort innan det var läggdags för barnen så jag har inte så mkt att visa ännu. Men det kommer mera framöver...



Min sköna säng =)


Mitt rum


Välkomstskyltarna som Jordan och JT gjort. Vänster: Jordan. Höger: JT.



JT, jag och Jordan

Kommentarer
Postat av: Kungen

HALLÅ..... Om man köper en pryl så får man allt skriva lite mer info än att det bara är en kamera.... märke, modell etc... ;)

2009-10-07 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0