Bowling

Sov länge idag.. Det var skönt.. tog det lugnt här hemma ett tag innan det bar av till bowlinghallen med familjen.. jag hade planerat att slå paul i bowling men ska erkänna att det inte riktigt gick som planerat. vi spelade tre omgångar och första var väl ett riktigt bottennapp!! Och JT hade bra flyt i första, tror han gjorde 3 strikes =)

jag förlorade alla tre omgångar men har utmanat Paul i biljard istället! :P hehe.. får väl se hur det går.. OCH, jag är helt övertygad om att banan lutade något lätt till höger för jag klotet hamnade där precis hela tiden!!!

imorgon ska det regna här i Antelope så då lär det definitivt inte hända så mkt, men till helgen blir det förmodligen en San Francisco tripp.. I hope so! Ser fram emot en rolig vecka!


JT i sin snygga hatt =)


Paul och Jordan hade roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0