Äntligen sovdags!

Idag har inte varit den bästa dagen... Långt ifrån den bästa.. Sov dåligt hela natten av ingen anledning alls. vaknade nästan varje timme... Iaf varannan... Barnen gav sig iväg till skolan och sen hade jag väl inte världens bästa förmiddag. När jag hämtat barnen och Jordan förhört mig på körkortsteorin bryter det upp ett megabråk mellan barnen och det händer inte ofta. JT börjar gorma, skrika och gråta medan Jordan gråter och blir allmänt arg. Just one of those days I guess...

När Paul kom hem bar det av till Jordans möte för Select Soccerteam. Det var trevligt att träffa föräldrarna och de övriga spelarna, men var väl inte på topp direkt. Har nu kommit hem och är supertrött. Ska plugga lite körkortsteori igen.. Paul har tagit ledigt imorgon så han kör mig till DMV för att skriva teoriprovet. Grandma ska med också för efteråt ska vi äta frukost. Det ska bli supertrevligt! Hoppas bara jag får sova bra inatt...


Kommentarer
Postat av: Sara

jag håller tummarna!! kommer gå kanonbra.

2009-10-23 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0