Vart tog dagen vägen???

Dagen har faktiskt bara flugit förbi och jag som hade så mkt tid, vart tog den vägen?? Började med att släppa av JT och Jordan på skolan och drig senare till gymmet. Hade egentligen tänkt vara med på bootcampen idag men kände mig inte alls peppad för det så körde ett hyfsat överkroppspass istället som avslutades med löpning i 30 min så jag kände mig nöjd ändå..

Tog en dusch när jag kom hem och sätter mig vid datorn för att kolla mailen, och vem ringer då? Jo Kära fröken Elin Johansson!! Hur kul som helst att prata med henne. Har inte pratat med några vänner sen jag åkte (förutom på mail) men inom loppet av tre dagar har jag pratat med 4 st.. ojojoj.. me like A LOT!!! vi snackade en timma kanske eller nåt och då var det helt plötsligt dags för lunch.. Åkte iväg och köpte en kycklingmacka på Subway, perfekt! Medan jag åt den fick jag även pratat med min moster.. Fick dock avbryta det samtalet lite tidigare än vad som hade behövts eftersom klockan närmade sig hämtning av barn. Iväg till deras möten, hem igen och läxläsning som gick riktigt bra idag.. Ut och lek med barnen och hux flux var det mörkt, dags att gå in och Jordan föreslog världens bästa tävling. Vem av oss kan läsa flesta antal sidor i våra böcker tills Paul kommr hem? Jag antog utmaningen, läser ju en bra bok så varför inte =)

Barnen har nu lagt sig och Paul och jag har suttit i soffan i nästan 2 timmar och pratat om allt mellan himmel och jord. Riktigt skön människa och han öste beröm över mig och tackade mig nåt så otroligt för allt jag gör. Karln hade tårar i ögonen! Kändes hur bra som helst. Blev nästan gråtfärdig själv ju, gör ju inget speciellt tycker jag själv. Kollar att barnen gör sina läxor och sen leker dom oftast på egen hand. Man får ha det i åtanke när man har en dålig dag helt enkelt...

Och nyheter mina vänner. Eftersom Jordan tagit sig vidare till Select Soccerteam så innebär det att hennes lag kommer åka till Florida i juli för att spela en cup. Idag berättade Paul att jag får följa med =) =) =) Gratis resa till Florida en vecka i juli?? Ja tack!! Visst kommer det bli mkt fotboll dom dagarna men förhoppningsvis kan man se lite av Florida iaf..

Men nu ska jag snart ta o lägga mig... Tidsomställningen som vi gjorde i helgen har helt skruvat till min sömn.. Vaknar ju en timma tidigare känner mig inte ett dugg utvilad när jag väl kliver upp.. Så nu satsar jag på att gå och lägga mg senare för att sova rakt igenom av ren utmattning.. Kan det funka tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0