Söndag = Slödag

Innan jag skriver nåt annat vill jag bara tala om att jag stängt av min svenska telefon, så maila är bästa alternativet nu! För er som inte har den så är min mailadress: [email protected]. Puss på er!

Ja då har ännu en vecka passerat oförskämt fort.. Mycket tankar som flödat den här veckan.. Jag måste hitta nåt att göra på dagarna när barnen är i skolan, förutom att gå till gymet!

Ryggen känns mycket bättre så det känns bra! Den här veckan har Jordan velat ha mycket "tjejtid" så i tisdags kväll var vi och såg på Couples Retreat bara vi två. Eftersom barnen hade en studiedag på onsdagen gick det bra att det var en sen bio. Riktigt trevligt hade vi det och filmen var bra! Dagen efter ville ju JT också gå på bio så det blev en tripp dit igen, denna gången såg vi A Christmas Carol i 3D format.. Riktigt snygg gjord film!!! Kändes ju flera gånger som om saker kom ur skärmen, coolt!!

I fredags åkte jag hem till Mirela där vi gjorde currykyckling och bakad potatis.. Yummy!!! Efter det blev det givetvis ytterligare ett parti i Monopol och mina vänner... Jag SUGER verkligen på det här spelet.. Inget affärssinne alls uppenbarligen, men roligt hade vi iaf och det är ju faktiskt nånstans det viktiga. På lördagen hade jag lovat Jordan att vi skulle spendera ihop så vi åkte till Arden Mall, ett stort shoppingcenter men givetvis hittade inte jag nåt.. Inte lika lätt när man har en 12-åring som smakråd alla gånger heller.. hehe.. Men riktigt mysig med lite tjejtid oss emellan! =) Nu måste jag lägga in mycket JT-tid framöver så stackarn inte känner sig för övergiven.. Om han kan slita sig från Playstation nångång.

Träffade förövrigt en av fotbollsmammorna på gymet i fredags. Riktigt kul att ha nån att prata med där.. Har alltid hälsat på en biffig snubbe som alltid har ett leende på läpparna men skönt att kunna prata med någon.. Vi bytte nummer och lär nog ses en hel del under veckorna på gymet och vid sidan av fotbollsplanen. Och jag ska bli bätter på att ta bilder.. Är inte van vid att ha kamera så glömmer lätt av det, men ska jobba på det, jag lovar!

Fick pratat med kära Rydberg idag också och det gillar vi. Skönt att komma ikapp med vad som händer där hemma även om vi inte blev helt klara tror jag.. tur att vi kan prata mer då! och Byttorpsvideo på facebook som Ida lagt upp, klockren tjejer!!! f-n va jag garva! Även den som Karitha lagt upp.. Vilket gäng asså! Saknar er alla ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0