måndag = städdag

efter morgonens start att att städa toaletten så blev det en städdag faktiskt.. jordan åkte till en kompis och stannade där hela dagen medan JT spelade Playstation och lekte med sina leksaker.. skruvade ihop mitt skrivbord och tänkte då passa på att dammsuga och tvätta golvet när jag ändå skulle flytta på byrån och jisses vad dammigt och smutsigt det var!! det har nog inte städats här på ett tag så det var bara att ta och städa ordentligt.. häll på i nästan 4 timmar enbart med mitt rum med dammsugning, skurning av skåp, hyllor, lådor, fönster, golv, lister.. det var bäcksvart av smuts och damm överallt.. passade även på att tvätta lakan, handdukar och resterande tvätt så nu är det grymt rent här i mitt rum =) nu är det bara mattan som skulle behöva tvättas men det kanske jag kan spara till en annan gång.. är riktigt nöjd med min ikea möbel som jag köpte, det var välbehövt och vad skönt det är att sitta vid ett skrivbord igen =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0