långa dagar väntar

Sitter här nu och har precis sagt godnatt till barnen.. Paul åkte iväg idag och blir borta till fredag kväll så jag är ensam med barnen tills dess.. men det ska nog går bra det tror jag!

igår träffade jag Marc, en tysk au pair som är i samma au-pair grupp som jag.. vi har ju inte haft ett enda möte sen jag kom hit så det var kul att träffa nån i gruppen iaf... Trevlig grabb och bra engelska.. Är ju van vid tyskarnas dåliga engelska men inte här inte..

nu ska jag lägga mig.. är supertrött och har varit hela dagen.. så blir inte mer uppdateringen än så här.. :-)

Kommentarer
Postat av: Tjockisen i Borran..

Hej lilla goa syster! Hoppas att allt är bra. Jag har inte vart uppkopplad på Skype på hela veckan. Har vart rätt trött och lite förkyld så det har mest varit slappande för vår del.

Hoppas att det går bra med barnen när Paul är borta och att du kommer in på nån kurs framöver.

Saknar dig!!

Puss och kram från oss

2009-11-19 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0