Grattis pappa!

Får börja med att säga grattis pappa på Fars dag. Hade totalt glömt av det, men pratade en snabbis med Olsson imorse som påminde mig.. Ringde far min direkt efter det. Hoppas du haft en bra dag! =)

Helgen blev inte alls som planerad. Ryggen ställde till det mer än tänkt... Tog det lugnt i fredags då jag hade ruskigt ont i ryggen och var allt lite orolg ett tag. Vaknade på lördagen och det kändes bättre, gjorde dock misstaget att sätta mig i en campingstol i 3 timmar för att titta på fotbollsmatcher.. Inte alls smart Jonna!! Ryggen mådde inte alls bra av det och fick därför skjuta upp en shoppingtur med Mirela o Therese och även med att träffa Elisa. Låg hemma, gjorde lite rörelseövningar, smörjde in med liniment och tog det lugnt. Mycket smart gjort för en gångs skull för idag kändes det mycket bättre när jag vaknade =)

Tog mig därför till Roseville och deras gigantiska shopping mall där jag mötte upp Caroline. Fanns hur mycket roliga affärer som helst. Även om jag inte shoppade jättemkt känner jag definitivt att jag kommer åka dit igen. Vi shoppade i några timmar.. Min rygg pallade inte med hur mycket som helst och det kändes rejält när jag åkte hem men samtidigt känner jag nu att det inte är nåt allvarligt heller. Skönt! =)

Har precis kollat på första avsnittet av Ullared på Kanal 5s hemsida efter tips från Sara och Lotta. Och tack för det säger jag bara. Herregud va jag garva!!! Nu blir det ng lite handbollstittande dock innan det är läggdags.. Blir nog ingte gym imorrn.. Kanske åker dit och cyklar lite och gör rörelselövningar eller nåt. Det som inte belastar ryggen.. Om jag inte går till gymet kommer jag tappa den vanan och det vill jag inte!!

Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0