Dagarna flyter på...

.. alla vardagar ser i stort sett likadana ut.. Jag lämnar barnen på skolan, jag åker till gymet och tränar 1-2 timmar, tillbaka.. Prata på Skype, kolla mailen, plocka undan, laga lunch.. Hämta barnen och helt plötsligt är det kväll.. hehe

Har hittat ett riktigt gött benpass nu som känns bra.. Enbart en övning till för baksida lår som jag vill testa men har haft grym träningsverk den här veckan så tror jag tar det i nästa vecka.. Givetvis när jag stod i smithmaskinen idag och gjorde mina ben böj som alltid så kände jag att det började värka i ryggen.. SLutade genast och tog det lugnt resten av träningen. Men det känns fortfarande i ryggen, bara jag inte gjort nåt dumt nu men det märker jag väl ikväll, eller imorrn..

Imorrn ska jag iaf träffa Elisa för första gången. Ska bli kul. Har pratat med henne många gånger men har inte blivit av. Elisa är en polsk tjej som är med i samma LCC grupp som jag. Alltså, vi har samma lokala kontaktperson. Ska bli kul! Eventuellt ska jag även träffa Mirela, Therese och gänget lite senare också =) Me like!

Annars är det fotbollshelg som vanligt med en turnering. Går det bra för JT och Jordan spelar de även på söndag.

Nu ska jag slappa lite, sen åka iväg och fixa lunch.. Ska göra min egen kyckling/pasta sallad idag. Ska bli så gott!! =)

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0