You have a match!

Då har jag äntligen fått en matchning i Kalifornien, närmare bestämt i en liten stad utanför Sacramento...

Familj nr 4.
Av den lilla info jag kan få fram är det en familj som består av en ensamstående pappa, en son på 10 år och en dotter på 12 år...Barnen är aktiva och spelar flera idrotter vilket passar mig utmärkt...

Vi får väl se om de hör av sig..

Har kommit på mig själv att ibland tänka tillbaka till familj nummer 1 som jag ju ändå klickade väldigt bra med, men som sagt... det finns en sak där som inte är helt ok, men de finns i tankarna ändå...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej:) Vi är verkligen i samma situation du..visst känner man sig stressad, vill bara komma iväg!! Vill verkligen inte missa de första åren som moster:( Skönt att ngn är i samma sits:) Du har iaf fördelen med dig att vara äldre:) Det är min enda nackdel säger CC..Hoppas den här familjen känns bra nu då:) Jag är med i SI också, så hoppas det går fort där om inte annat!! Lycka till med allt!!

2009-07-21 @ 22:57:29
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0