Varmt varmt varmt

Ok det är så varmt ! Men man ska inte klaga då vi sällan har det så varmt här i Sverige...

Har idag fått ett mail från familjen som jag just nu är matchad med. Har inte hört ett ljud från dem sedan matchningen för 1½ vecka sedan. Mamman berättade lite kort om familjen och deras två döttrar på 5 och 2½ år. Fick även bilder på barnen.

Men nånting inom liksom blinkade till, hon vill gärna att jag mailar tillbaka med mina planer för framtiden och generellt berättar om mig själv. Min första tanke var, "men jag har ju redan skrivit ett sådant brev." Ett ganska långt brev dessutom, så nu lär det väl bli en hel del upprepningar. Får se vart det leder, men känns lite skumt, ring och prata med mig istället! Hmm.. magkänslan tvekar just nu...

Och något som jag lovat mig själv är att i detta fallet MÅSTE jag gå på MAGKÄNSLAN!!! Ignorera inte det, för det funkar i 99 fall av 100 aldrig.

Så magkänsla magkänsla magkänsla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0