tråkigt att flyttpacka...

som sagt så har jag sagt ja till familjen i Sacramento så nu börjar allt arbete med visum och sådant som skall göras...

dock verkar det som om CC och familjen att jag ska åka 14 september men jag har sagt 21 september så det är det enda jag väntar besked på nu, men hoppas det har ordnat sig i nästa vecka..

just nu håller jag på med det tråkigaste som finns.. flyttpacka.. ska lämna lägenheten i göteborg i helgen och flytta hem till mamma i borås tills jag åker till usa. och för er som aldrig flyttat förut, det är såååå tråkigt att packa ihop en lägenhet! som tur var hjälpte elin mig med köket igår, vilket ju också är det som tar längst tid med allt porslin som skall packas i papper..

i vardagsrummet ligger just nu massor med grejer överallt som jag håller på att gå igenom innan jag packar så man har lite koll när man kommer tillbaka om ett år...

ett par timmar till ska jag nog orka innan jag går och lägger mig... imorrn blir det full fart och mamma kommer hit också för att hjälpa mig med det sista och med städet... wohooo...

kan det inte bara vara söndag så allt är flyttat??

Viktor: jag stannar ett år så jag är kvar i Mars =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0