och...

..min sjukgymnast tittade på mitt knä idag som såg riktigt bra ut.. det är inte längre lika stor skillnad i styrka på baksida lår... samt att muskelbristningen i vänster lår har läkt bra..

"nu du får göra precis vad du vill!!" sa han glatt! gissa vem som studsade därifrån?? =)

"men glöm inte att hålla igång träningen" sa han i nästa andetag.. nej jag lovar elvir!!!! skönt också att veta att man kan ringa honom även om man undrar över något i USA...

innan jag drog iväg önskade han mig lycka till och avslutade en skön kommentar:

Jonna: "japp, jag ringer när ungarna sparkat sönder knät igen... vad gör jag..?"
Elvir (sjukgymnast) "sparka tillbaka!"



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Shiit, va spännande:) Hoppas du tackar ja..hehe!! De låter väldigt bra iaf!! Lycka till!

2009-07-25 @ 11:26:05
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Sara

hörru du...du får ju säga till att du skaffat blogg ;) nu kan ja hålla koll på dig ju. säg till om du tackar ja. :)

2009-07-25 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0