lite uppdateringar

är än så länge dålig på att uppdatera, ska försöka bli bättre...

det har inte hänt så mkt... har tackat nej till två familjer totalt.. fick dock ett mail i veckan om att jag blivit matchad med en familj som jag redan sagt nej till..

hörde av mig till CC och de tyckte det var skumt.. bad de också ändra avresedatum då jag inte kan resa före 21 september... dagen efter fick jag ett mail från en annan tjej på CC om att en familj jättegärna vill prata med mig och har försökt få kontakt med mig... kollade min sida, och visst där var en familj jag redan tackat nej till.. ringde igen och nu finns de inte längre på min sida och hoppas att jag kan få en NY matchning snart..

ska ju ändå erkänna att jag  har haft ganska bra flyt ändå... det har ju gått fort för min del.. jag har aldrig vart "utan" familj i mer än två dagar sedan mina handlingar kom till boston, men det är väntan på telefonsamtalen som dragit ut på tiden...

kollade även på Lisas blogg där hon publicerat en packningslista.. tack för det!!

eftersom jag ska packa ihop min lägenhet som ska bli stående i mammas förråd i ett år så gäller det att tänka till ordentligt redan nu. Har insett att man samlar snabbt på sig en massa skit! Har bott i egen lägenhet i 4 år och shit vad saker man samlar på sig fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0