Kalifornien...

Ok har nu en hel del uppdateringar kring mina matchningar. För det första så har jag återigen pratat med familjen som var min första matchning. Jag fick info om att de dragit sig ur pga att de inte behövde en au pair trots allt. Mamman hörde av sig till mig igår och ville prata med mig om att komma över och jobba som au pair ändå. Det lät väldigt lockande och familjen verkar grymt trevligt. Fick även prata med pappan som även han verkade trevlig, lite nervös lät han dock men trevlig.

Men det finns en grej som inte känns bra med den familjen och er som jag pratat med vet vad det är... Så det blir ett nej till den familjen... Igen...

Den familjen jag just nu är matchad med, väljer att kalla den familj nr 2. Vill inte gå ut med namn förän allt är klart. Familj nr 2 fick jag ett mail från som jag skrev igår, och har nu mailat tillbaka och bifogat ytterligare foton.

Men som sagt, magkänslan säger nej.. För ju mer jag tänker på det.. desto mer vill jag ju faktiskt helst hamna i Kalifornien. Det känns inte som om de ens har tittat på den delstaten för mig. Familj 1 och 2 bor båda två i Saint Louis, eller i närheten, så det känns som om CC eventuellt har placerat mig i det området tillsvidare.

Jag skulle kunna tänka mig att öppna upp mot övriga USA om jag visste att de iaf kollat på Kalifornien. Funderar nu på att maila CC för att meddela att jag vill hamna i Kalifornien och är medveten om att det begränsar mig och kan ta längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0