ytterligare ett körkort rikare...

dagen började bra iaf med en starbuckskaffe tillsammans med therese.. hon hade ett break innan min uppkörning, blev perfekt!

ja då har man gjort uppkörningen igen... och klarat det, igen! när man fick beskedet i sverige att "ja, du har klarat ditt körkort" så kände man gud va skönt.. nu slipper jag plugga teori och köra upp... nu kan man bara köra.. och så idag, två år senare ska man köra upp igen.. och visst gick det bra. det gick tydligen riktigt bra!!! =) så nu får jag förhoppningsvis själva körkortet inom ett par veckor så man slipper åka runt med en lapp "temporary driver's licesne" och leg...

Paul är lite exalterad här idag... han har ganska nyligen fått reda på att hans bästa väns fru har åkt in på sjukhuset för att föda deras första barn... till saken hör då att vännen befinner sig i en annan stad och sitter just nu på ett privatplan på väg till sacramento.. där kommer paul plocka honom och sedan troligtvis spendera natten på sjukhuset tillsammans med familjen... fick lite känslor själv med tanke på syrran.. det samtalet när anders ringer "vi är på väg till sjukhuset, det är dags!" och som jag sagt hundra ggr, ring mig oavsett tid och får du inte tag på mig på mobilen så ring huset... Paul hälsar att det är ett krav även från honom.. ok??? =)


Kommentarer
Postat av: Saran

GRAAAAAATTIS!!! :)

2009-12-11 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0