Snö i Kalifornien...??

Ja, det verkar så.. Enligt rapporter ska det snöa imorgon.. Barnen tror på snöstorm.. En annan tror nog mer på snöblandat regn som försvinner så fort det träffar marken... Inte trodde jag att jag skulle få se snö det här året, iaf inte i Kalifornien, men men..

I onsdags var jag på colleget och anmälde mig.. Måste nu registrera kurser men nästan alla kurser jag vill ta är fulla eller så finns det enbart på tider där jag jobbar.. Givetvis!! Grr.. Och dyrt är det för sjutton!!! 181 dollar per unit och jag ska läsa 6 st.. lyckligtvis ska Paul bidra 500 dollar men ändå... Förhoppningsvis kanske jag kan hitta nåt annat som kan räknas in ändå som inte är så dyrt.. får kika vidare på det tror jag... Sen drog jag och arc till Roseville mall och gick och kikade, åt lunch och hämtade sedan barnen från skolan..

Och Jordan hade fotbollsträning på kvällen och det började bli kallt.. Verkar som om det är öppet för allmänheten där så man kan springa på tracken där... Blir nog bra löpträning 2 dagar i veckan när hon har träning.. det gillar vi!!
När Paul kom drog jag ner till downtown Sacramento och mötte uppe Therese och Mirela för en middag på Hard Rock café.. Haha.. stackars servitör... Therese är bra på det där med att ställa många frågor om maten och lägga till och ta bort både det ena och andra.. Vi skrattade mest.. Lyckligtvis gjorde han det också. Hoppas jag!! Vi valde att flumma oss framför julgranen som stod utanför också.. Lyckad vardagskväll må jag säga...

Har nu också frågat Paul om sängen för helt ärligt så är den 90 sängen aningens för liten.. Seriöst. Jag har slått huvudet i räcket 3 grr och vara nära på att trilla ut 1 gång.. Det är ju komiskt men kanske mindre passande att sova i ett helt år.. Ska iaf få en större säng. Nu är nästa fråga bara; När?

Igår fick vi äntligen bokat vår Las Vegas weekend också!! I mars bär det till Sin City.. Ska bli skitkul!

Och sist men absolut bäst och störst; Mamma och Sara. Jajjemän, fick era paket igår (lördag).. Mamma hade skickat en chokladkalender som ju är tradition, vad hade jag gjort utan den?? =) Takc för det bästaste mamma!! Puss på dig!!
Och Sara, 2 påsar Djungelvrål, det kan ju inte bli bättre.. Skäms nästan att säga att jag har knappt en halv påse kvar!!! haha, mumma var det!! Tack för det vännen, du är bäst!


Chokladkalender och djungelvrål. Bra lördag helt enkelt!! =)


Julgranen vid Hard Rock café downtown Sacramento..


Mirela och Therese...


No comment


Roligt hade vi iaf...


Bad en snubbe (en man Therese..) ta kort.. Blev något suddig.. hmm..

Kommentarer
Postat av: Sara

Wooohooooooooooo! Bra skit, då vet vi att posten funkar :) låter som du har det bra! puss

2009-12-07 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0