Shauna

ja jag tror aldrig berättade om mitt amerikanska namn?? när jag skulle beställa en kaffe på starbucks för ett tag sen med Mirela så hade de lite svårt att uppfatta mitt namn.. när jag sedan fick muggen med den mycket goda latten i, stod det fint "Shauna" på den.. så nu har jag bytt namn.. iaf när jag är på Starbucks!

idag har jag skrivit klart alla julkort OCH skickat dem.. är lite sent ute så det är inte säker att de kommer fram i tid men jag hoppas på det!! pratade med sara på skype samtidigt och lyssnade på julmusik. bra morgon med andra ord.. vi hade språklektioner också! jag undervisade i engelska medan sara rättade till min svenska... bra samarbete, som alltid! =)

helgen innebar pepparkasbak.. eller ja.. bak iaf.. blev inte så mkt pepparkakor då degen på ikea var slut.. men chocolate chip cookies blev det.. lite vin, mycket dans och god mat. En bra helg kort och gott.. vi såg även filmen Brothers och den var över förväntan bra!

Paul är hemma idag och imorrn så förhoppningsvis får jag min nya säng snart.. han har idag iaf fixat tid till däckbyte på min bil och det gillar vi.. för däcken jag har nu är inge bra!! att få vattenplaning från stillastående säger väl en del (inte enbart beroende på föraren!! haha)..

fick pratat med mamsen idag också och det var skönt! hoppas hon får en bra och avkopplande jul, det behöver hon och det är hon mer än värd!!

mormor! jag fick ditt julkort idag, tack så hemskt mycket!! det står här på byrån i mitt rum nu.. =)

Nu ska Shauna snart byta om för att köra Jordan till sin fotbollsträning och själv blir det löpträning och trappträning... Bra Måndag?? Svar: Ja!

PS. Bilder kommer senare, eller imorrn.. Orkar inte ladda upp nu..

Kommentarer
Postat av: Kungen....

"God's grace".

Lite meningslös information....?...



The girl's name Jonna \j(on)-na\ is a variant of Johnna (Hebrew), and the meaning of Jonna is "God's grace".



(The girl's name Shauna \sha(u)-na\ is a variant of Shawna (English). See for meaning of Shauna.)



The girl's name Shawna \sha(w)-na\ is pronounced -shawn-NA. It is of English origin. Feminine variant of Sean (Irish, Gaelic) "God's grace".

2009-12-15 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0