Mååånga bilder :-)

En samling bilder från senaste tiden.. Nu kommer många bilder så njut..


Kakbak hos Mirela


Vi dansade medan vi bakade!


Theres är klar för middag..


Mirela är nöjd =)


Vår julgran är färdigpyntad..


Jordan ska slå in presenter


Marc, Ale, Jessie och Eliza.. Min au pair grupp!


Vi åkte skridskor på vårt aupairmöte.. Blandade nationaliteter är det också: Mexico, Tyskland, Sverige, Mexico, Kina och Polen.


Jag och underbara Ale =) Störtskön mexikanare!


Julgranen downtown Sacramento


Efter aupairmötet åt vi på Hard Rock Café


Fick en mössa av familjen Carter, det står: "I've been good".. Me like =)


Vi åkte till mormor och bakade julkakor..


Jordan


Vi är glada över julbaket!


Vi fick låna t-shirtar av Grandma istället för förkläden så vi slapp smutsa ner våra kläder.. min t-shirt var ett antar storlekar för stor.. Det var även JTs.. hehe


Endast en liten del av alla kakor.. Notera svenska kakan!!!


Vi åkte sedan ut och kollade på olika ljusbelysningar.. Vissa var för mycket. Vissa var häftiga och vissa riktigt fina.










Vi såg många limousiner som folk hyrt för att åka runt och kolla på julbelysningar.. Vi såg säkert 10 olika limousiner under kvällen..




Fick till det lite juligt i mitt rum i alla fall...


Mina inslagna klappar till barnen och Paul..


Vi öppnade alla en present på Julafton.. Denna öppnade Jordan...


På middag hos grannarna.. Halsbandet var min julklapp från Jordan...


Våra strumpor.. Notera att jag fick min egen med ett J =)


Juldagsmorgon = Öppna julklappar!!


JT fick en elgitarr i julklapp. Behöver jag säga att grabben är nöjd?? =)


Mina julklappar =) Jag är grymt nöjd!


Vädret på Julafton och Juldagen. Runt 14-15 grader celsius.. Lite skillnad från hemma va??


Vi åkte till Grandma och åt middag samt bytte julklappar!


Paul lär barnen spela schack medan vi väntar på att maten ska bli klar...


En skön dekoration i området där vi bor...


Huset jämte hade lite mer vid sin tomt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0