God jul!!

I sverige är nu klockan 06.05 när jag skriver detta.. Alltså julafton! God jul på er hemma i Sverige!!

Jag ska vara helt ärlig och säga att jag orkar inte skriva mkt idag utan ville mest tala om att jag lever, mår bra och säga god jul på er alla!!

Senaste dagarna har jag haft fullt med barn som har varit hemma och julbak hos mormor, åka och kolla på julbelysningar i stan, ikea och storstädning.. Mer info ska jag försöka orka med att sätta mig och skriva ner i helgen när julstressen lagt sig..

Bilder kommer givetvis också snart komma upp! Jag lovar, har inte hunnit eller orkat bara!

Nu ska njuta av två fantastiska dagar här i USA och jag hoppas ni alla får en mycket bra jul så återkommer jag i helgen!

Puss o kram på er alla!!

Ps. Mamma, jag fick filmen, tusen tack! Yvonne, tack för julkortet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0