Tyskland imorgon...

Imorgon bär det av till Tyskland för en veckas jobb. Ska bli kul och skönt att komma iväg och jobba.. Tror jag har nämnt det bra många gånger nu men så är det!

Givetvis hade jag packat ner alla mina arbetskläder från flytten så det var bara att ge sig ut till förrådet och gräva fram dem. Som tur var låg de inte allra längst in.

Har idag även tagit en långpromenad med Sara, vilken var skönt.. Tror att jag för en gångs skull lyckades prata mer än Sara och ni som känner fröken Rydberg vet att det är INTE speciellt lätt.. Eller vad säger du Lotta?? Bornholm någon??? Smeknamnet Glappkäft finns ju av en anledning ;-) Oavsett vilket så var det skönt iaf!! =) Att gå ut och gå alltså...

Nä nu blir det lite fler Vänner avsnitt innan sängen kallar, har en lång biltur framför mig imorgon.. Vet inte om jag har möjlighet att uppdatera från Tyskland, annars blir det bilder och så när jag kommer tillbaka om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack, det där kändes bra:) Försöker sysselsätta mig hela tiden, men de finns alltid saker att göra, jobba och passa på att träffa massa vänner t.ex:) Så tiden ska nog gå hoppas jag:)

Precis, barnen kommer säkert testa en, men man får nog ge det lite tid tror ja..ge allt en chans så ska det nog gå bra:) Du har bara 27 dagar kvar nu ju:D inte dåligt:) ha de bra1

2009-08-24 @ 10:44:00
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0