Solbränd och glad =)

Färg har jag i alla fall fått idag, även om den lutar betydligt mer åt det röda hållet än önskat så är det bättre än den albinovita färgen jag haft hela sommaren..  ;-)  Sitter nu ute på altanen med datorn och slappar... Det är ju torsdagkväll på torget idag, men är inte speciellt sugen på det faktiskt, blir nog utgång på lördag istället. Gäller ju att hålla i sina ören innan man drar iväg..

Då ringde jag och beställde hälsoundersökning igår.. En helt underbar läkare, var nere och visade pappret för att han ville kolla vad det gällde så det var inga problem. Hade dock inte koll på när jag tagit mina vaccinationssprutor under åren så det fick jag beställa efter. Fick ringa till stadsarkivet då de journalerna tydligen arkiveras där 3 år efter man har slutat gymnasiet... Vi pratade eventuellt annat också.. Hur har ni vaccinerat er? Eller tänkt göra, förutom de som man fått under skolgången då?

Fick även hem papper angående mitt visum idag, och gissa vad?? Tror ni inte det står fel datum på det pappret?? Så det var bara att ringa CC igen angående mitt avresedatum men det var inga problem. Datumet är ju ändrat hos familjen och hos CC så det är ju lugnt ändå.. Hon skulle skicka efter nya papper...

Ska till ambassaden den 21 augusti och sedan på nåt möte hos CC kl. 10.30. Nån mer som ska dit??

Kommentarer
Postat av: Mirela

Hejsan, Jag hittade din blogg på Facebook och såg att du ska till Sacramento! Jag åker dit om 2,5 vecka så det hade varit kul att hitta på nåt när du kommer dit så du får gärna höra av dig om du vill =)



Mvh Mirela



[email protected]

2009-08-07 @ 01:14:22
Postat av: Hanna

Hej!

vad roligt! kul att hitta fler bloggar också.. hade faktiskt inte varit inne på din innan, trodde jag hade hittat de flest:) Min familj verkar jätte trevlig och de verkar jätte lätta att ha med och göra. vad har du för familj?

kram

2009-08-07 @ 14:31:32
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Pernilla

håller med dig, nu när allt känns så himla bra , skulle jag aldrig kunna tacka nej!! Va skönt att det löste sig med ditt visum:) Har du fått det innan du varit på ambassaden, eller fattade jag fel? Ha en bra helg!

2009-08-07 @ 17:56:03
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Hanna - Snart Au Pair i Los Angeles

Vad skönt att du känner så:)när var det du åkte? kram

2009-08-09 @ 08:53:40
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0