skön dag...

Började med att åka till min förra hemstad Göteborg... Kändes skönt att komma tillbaka faktiskt.. Var på en studierådgivning då jag funderar på att plugga när jag kommer tillbaka.. ni som känner mig vet att jag har tusen planer och idéer samtidigt! =)

Mötte efter det upp Malin och vi tog oss til Jensens Böfhus och åt gott.. Nog för att det är grymt bra mat på det stället, men inte är de snabba inte... Tur att vi inte hade bråttom.. Efter lite shopping och allmänt tjöt åkte Malin vidare till jobbet och jag tog mig till Krall kontoret, mitt förra jobb.. mötte en glad Danne på spårvagnen som kanske inte var piggast i stan just idag..
tog en fika med de få som var där idag.. var ju turnéavslut i lördags så det var bara 3 pers på kontoret.. och humorn p det där kontoret.. ja man måste nog vara lite speciell för att passa in där.. haha.. skönt med några garv sådär på eftermiddan!! =)

På vägen hem till borås fick jag ett samtal som kanske innebär ett jobb i nästa vecka.. förhoppningsvis drar jag till Tyskland för att bygga en mässmonter.. efter alla nej på jobb som jag sökt under sommaren vore det skönt att komma iväg och få jobba lite igen! vi får se.. får mer info imorrn!

och jag fick svar på ett mail från Anna, den nuvarande au pairen i familjen... skönt att ha någon att fråg om saker,  som vet hur det är just exakt där man själv ska vara, även om man kanske upplever saker annorlunda.. hade vart störtkul om hon var kvar när jag kom, men tyvärr blir det inte så... förhoppningsvis kommer hon och hälsar på under året dock! Det gillar vi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0