Hälsoundersökning

Idag var en bra dag.. Började med att äta lunch på Eest med Sara och Pajjen, Sushibuffé =) Kan det bli bättre?? Mycket trevligt och roligt.. Har inte träffat Pajjen på aplänge så det var roligt..

Gjorde även idag min hälsoundersökning och det känns ju skönt att veta att ens hälsa är "Excellent". Inte för att jag tvekat om annat men ändå.. Dock var mitt BMI värde på gränsen till övervikt men jag har ju också lagt på en hel del kilon i muskler på benen under rehab efter knäoperationen så det var i sig ändå helt normalt. Muskler väger ju faktiskt mer än fett så jag är inte speciellt orolig...
Tog även den första av två sprutor mot Hepatit A och B. Det är inget måste men det rekommenderas om man ska spendera mer än 3 månader i USA att man tar mot Hep A. Valde att lägga till B också så är det gjort! Ska ta den andra sprutan om en månad...

Var nere i hallen en sväng också och kollade på herrarna när de tränade, och givetsvis hur det gick för Emma i mål. Och det gick som förväntat, bra!! =) Tommies lilla dotter på 9 månader var också där så henne såg jag allt till att gosa med en del med.. Jättesöt unge ju!
Gick hem med Emma och David och begav mig sen på joggingrunda runt sjön... Ska erkänna, det blev bara ett varv men klockan började ju bli sent och jag skulle ju faktiskt förbi syrran också. Olsson, imorrn 8.30 ringer jag, jag lovar!! Då blir det morgonpromenad/pass!

Snabbt hem för en snabbdusch och sedan ner till Syrran och Anders. Tjöta lite och kollade på hennes växande mage. Mysigt! Lite ångest får man ju ändå att man ska åka iväg asså!

Jodå, en ganska händelserikdag faktiskt.. Och mer ska det bli... Imorrn är det nya äventyr som väntar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0