Diggiloo diggiley

Ja gårdagen hände det en del... Gick upp vid 8.30 och gick sedan på en långpromenad innan frukosten. 1,5h blev det.. Riktigt skönt och svettigt faktiskt! Åkte sedan ner till stan och fixade lite smågrejer som jag behöver ha med mig till ambassaden; foton, personbevis och originalkvitto på banken...

Hämtade sedan bilen hos mamma och begav mig neråt Ullared för att hälsa på Diggiloo gänget och det var riktigt kul får jag säga.. Stämningen var sig lik och en del roliga nyheter fick man allt när man var där =) Showen var också bra. Kollade inte på alla delar men helheten kändes bra. Hippietema så det var bra många blommor på scenen!! Jisses!! Givetvis började det regna i andra akten så jag spenderade en del tid av den i prodbussen med Daina istället och gick ut när det inte hällregna för att fortsätta kolla på showen..

Kände nog att jag saknar turnélivet samtidigt som jag tyckte det var väldigt skönt att slippa riva efter gig. Med tre gig kvar började alla se lite småslitna ut... Den känslan saknar jag inte, men gemenskapen är ju skön! Vid halv 1 tiden sa jag hejdå till och körde hem till Borås.. Var i säng vid 2 så tog sovmorgon imorse..


Soundcheck - En j-kla massa blommor!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Tack ska du ha, nu börjar man bli rätt nervös!:s

2009-08-14 @ 13:21:43
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0