Ambassaden? Check!

Då var det klart med ambassaden och allt verkade vara i sin ordning. Var mest nervöst över att man hade glömt nåt papper eller att något var fel ifyllt men det verkade vara lugnt. Det är verkligen inget svårt och fort gick det.. Vi var några tjejer som sedan gick och fikade innan förberedelseträffen på CCs huvudkontor.

Det var väldigt skönt att träffa människor som befinner sig i samma situation så man kunde prata om hur man upplever saker och ting och hur man tänker osv.. Vi var alla överens om en sak iaf.. Vi vill åka NU!!! Man blev definitivt mer sugen och kände verkligen att man valt rätt.

Efter träffen blev det ytterligare en fika innan jag mötte upp Elin som jag ju sååå gärna ville träffa innan jag drar. Vi hade en del att ta igen sen vi sågs sist och många skratt blev det! Vi sa inte "hejdå" utan "vi ses!" Kändes bättre så! =)

Nu blir det städ och matlagning, släkten kommer på besök då vi ska fira min mammas och syrras födelsedag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0