5 veckor..

Om 5 veckor sätter jag mig på planet som tar mig till New York och USA.. Har det senaste fått frågan "Är du nervös?" "Hur känns det?" väldigt mycket.. Helt ärligt känner jag ingenting.. Det känns liksom inte verkligt... Kommer väl kännas mer när man kommer till Stockholm på fredag på Ambassaden kanske... hehe =) Och får passa på att umgås och säga hejdå till fröken Johansson när jag ändå är där.. Den bruden kommer jag ju sakna något oerhört borta i staterna!! Och ÄNTLIGEN ska jag få tillbaka min bruna kavaj/jacka som jag saknat.. Råkade glömma den sist jag sov hos Mark, och den har han hållt gisslan till jag kom upp och hälsade på nästa gång.. Vem kunde tro att det skulle ta 2 år?? Men nu Mr Iglesias kommer jag och inte lär jag väl få en blund på natten för här ska väl tjattras så öronen faller av...

Igår träffade jag en gammal klasskamrat från min KY-utbildning, Theres och hennes pojkvän Jonas... Har inte träffat henne sen examen 2007 tror jag... Riktigt trevligt att ses igen. Och härligt att höra Nyköpings dialekten igen, det var inte igår!

Idag var jag och kollade på BHK-Ulricehamn som spelade i Boråshallen.. Ingen direkt spännande match, men det var väl inte så oväntat heller med tanke på att det var ett div 1 och div 3 lag som möttes...Slutsiffran blev 40-21 till BHK, det gillar vi! Men man blev ju bra sugen på spela igen asså. Då kliade det i handbollsbenen vill jag lova!!!

Pratade ikväll över en timma med en kompis som inte har det lättast i världen just nu. Önskar jag kunde finnas där mer och att jag kunde göra nåt men jag tänker på dig och du ska veta att jag finns här för dig, närsom!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, det hoppas jag också:) 5 veckor, kommer gå väldigt fort tror jag:) Snart sitter du där..hehe!! Hoppas de går bra på ambassaden på fredag! Ha de bra!

2009-08-17 @ 10:15:14
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0